studiereis-zweden.reismee.nl

De tocht naar Zweden!

Hallo allemaal!

Vandaag begon in alle vroegte mijn reis naar Zweden.
Terwijl jullie nog heerlijk in jullie bed lagen, en nog een volle dag vakantie voor jullie hadden, was ik al vroeg uit de veren.
Ik moest om 02.30 uur in de auto zitten op weg naar het vliegveld van Koln-Bonn, waar we om 04.30 uur aankwamen..
Dit was heel erg vroeg, maar het vooruitzicht van de reis maakte dit goed!

De vlucht is erg goed gegaan, toen we eenmaal boven de wolken vlogen had ik een erg mooi uitzicht! Als je tussen de foto's kijkt zul je deze terugzien.
Om 08.30 uur waren we klaar om Kopenhagen te gaan verkennen (weten jullie waar dit ligt op de kaart?).

We zijn naar een toeristische trekpleister geweest, namelijk de zeemeermin.
Dit beeld heeft een kasteelheer geschonken aan de stad (het is een beeld dat gebaseerd is op het sprookje van de kleine zeemeermin).

Verder zijn we nog in Nihaven geweest, een leuk plekje aan de haven (verrassend hè)met heel veel verschillende gekleurde huisjes. Deze kun je ook op de foto zien.

Morgen ga ik kijken waar en hoe de Zweedse jongeren leren om meester of juf te worden.
Dinsdag t/m donderdag ga ik naar de basisscholen in Zweden om te ontdekken hoe zij les krijgen.
Als jullie nog vragen hebben of iets willen weten hoor ik het graag van jullie!

Morgen zal ik weer een verhaal over mijn dag posten,
Succes met jullie eerste schooldag!

Groetjes,
Juf Sanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!