studiereis-zweden.reismee.nl

Hogskölan

God dag! (oftewel goedemiddag in het Zweeds)

Vandaag ben ik naar de Hogskölan van Kristianstad geweest.
We hebben onze eerste Zweedse les gehad. Dat was echt heel erg interessant!
Zelf hebben we ook geoefend in het Zweeds spreken... Dat was nog niet zo gemakkelijk.
Kunnen jullie het beter? Dan ben ik benieuwd donderdag,

Probeer deze woorden maar eens te ontcijferen en zelfs uit te spreken:

En... is het gelukt?
Anders zal ik jullie volgende week helpen!

Ook kan ik mezelf voorstellen in het Zweeds, lees maar mee:
Jag heter Sanne. Jag kommer frân Holländska.
Jag âr tjugo två år gammal.

Die laatste is al moeilijker hè?

De school is wel echt heel erg mooi! In zo'n mooi gebouw zou ik graag elke dag naar school gaan.
Morgen gaan we eindelijk naar de basisschool in Zweden!
Ik ben heel benieuwd hoe het daar gaat.

Adjö,
Juf Sanne

Reacties

Reacties

Hein

Ziet er mooi uit

Groep 8

Juf, wij snappen het rechter rijtje wel, maar die linkerkant is wel moeilijker hoor!

Ha kul i Sverige.
Förhoppningsvis ser du en hel del coola saker.

Bas

Hey Sanne,
Wat een super ervaring.
Ben heel benieuwd naar je ervaringen op de basisscholen.
Veel plezier.

Groet
Bas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!